×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دردنیای کسب‌وکار امروزی، مشتریان به دنبال خدمات عالی با بهترین کیفیت و در مقابل بانک‌ها و مؤسسات مالی به دنبال کسب سود بیشتر و کاهش هزینه‌ها هستند.
این دو رویکرد در ظاهر دارای تضاد؛ اما هم‌زاد یکدیگرند و بانک‌ها باید به هردوی این‌ها توجه لازم را داشته باشند؛ بنابراین، شاید مهم‌ترین چالش برای بانک‌ها و مؤسسات مالی، ایجاد تعادل هم‌زمان میان این دو باشد.
با مدیریت تجربه مشتری، بانک‌ها نه‌تنها به رضایت حداکثری مشتریان دست می‌یابند؛ بلکه می‌توانند افزایش سود و حداقل هزینه‌ها را نیز برای خود فراهم آورند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.