- نویسنده : khateghtesadi
- ۰۷ شهریور ۱۴۰۰
- کد خبر 43468
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش خط اقتصادی ، دکتر ايماني با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدرداني از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص هاي عملکردي گفت: تکريم مشتري و پاسخگويي مناسب به ارباب رجوع زمينه ساز رشد و شکوفايي بانک است و رضايتمندي مشتريان حرکت رو به جلو برنامه هاي توسعه اي را سرعت مي بخشد.
وي در ادامه بيان نمود: تداوم برنامه هاي توسعه اي بانک در راستاي خدمات غيرحضوري براي مشتريان، مسير را براي همسو شدن با نظام اقتصادي کشور و سلامتي هم ميهنان عزيز فراهم مي کند.
دکتر ايماني با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل بالاي منطقه در افزايش سهم بازار تاکيد کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهيلات مناسب به بنگاه هاي توليدي و ارتقاء توانايي آنان مي توان به جذب منابع جديد و کمک به اشتغالزايي که يکي از اهداف ترسيم شده بانک است، دست پيدا کرد.
گفتني است در اين سفر يزدي خواه معاون شعب و مناطق و جلائي مدير بازرسي بانک همراه مديرعامل بودند و شعبه آيت الله کاشاني در اردبيل را افتتاح و از شعب ميانه و خلخال نيز بازديد کردند.