- نویسنده : khateghtesadi
- ۲۵ مهر ۱۴۰۲
- کد خبر 105256
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
به گزارش روابطعمومی بانک سینا، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیتپذیر و مشتریمدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکتها و کارآفرینان فعّال حوزههای تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.
بانک سینا بر اساس ارزیابیهای صورتگرفته هیئت داوران، در حوزه مهارتهای ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.
بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهرهگیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانهروزی به سؤالات آنها را افزایش دهد.
https://khateghtesadi.ir/?p=105256