به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، سمیرا افتخاری مسئول سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در این خصوص گفت: حدود ۴۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با کمترین زمان ممکن و رضایت ۹۹٫۶ با تلاش حوزه های مختلف اجرایی و ستادی اقدام شد.
وی اذعان داشت: به منظور ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، بازدید های منظم و مستمر و ارزیابی داخلی از سطح منطقه در حال انجام است و مشکلات پیش آمده در کوتاهترین زمان با کیفیت مطلوب رسیدگی می شود.
https://khateghtesadi.ir/?p=19902