×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

خرید فیروزه کوبی روی مس اصفهان در بین سایر شهرها ارزش و جایگاه بسیار بهتری دارد. اگر تا بحال به ظروف فیروزه کوبی شده از نزدیک نگاه کرده باشید، متوجه زیبایی طرح و نقش کاملا متفاوت آن با سایر صنایع دستی شده اید.

فیروزه کوبی اصفهان
فیروزه کوبی اصفهان نمونه شاخص و اعلی این هنر صنایع دستی در کشورمان است که در آن برندهای معتبری مثل فیروزه کوبی آقاجانی و فیروزه کوبی حامد کریمی فعالیت دارند. در ابتدا از محصولات مختلف فیروزه کوبی برای تزئین منزل و در برخی موارد برای استفاده های شخصی در خانه استفاده می شد اما امروزه روند تولید آنها تنوع بیشتری پیدا کرده است. فروشگاه بازار مینا به عنوان معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور توانسته متنوع ترین محصولات و ظروف فیروزه کوبی را در کشور به فروش برساند. در جدیدترین نوع محصولات این فروشگاه، هدایای تبلیغاتی و تندیس های فیروزه کوبی به چشم می خورند که برای سازمان و شرکت های مختلف هستند.

هدایای تبلیغاتی اصفهان
هدایای تبلیغاتی اصفهان و تندیس های فیروزه کوبی شده بازار مینا ساخته شده از بهترین الیاف چوبی، مرغوب ترین سنگ های فیروزه کشور یا همان سنگ فیروزه نیشابور و شیک ترین قاب های چوبی ساده و شبکه بری شده هستند. شرکت های مختلف می توانند برای خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان بویژه ظروف فیروزه کوبی شده به سایت بازار مینا مراجعه کنند و ضمن دریافت تخفیف های ویژه، امکان سفارشی سازی محصول مثل درج نشان یا پلاک تجاری را پیدا کنند. این میزان خدمات به همراه گارانتی کیفیت محصولات، در کنار قیمت بسیار مناسب، فقط در فروشگاه بازار مینا دیده می شود و همین عوامل باعث شهرت و محبوبیت زیاد آن شده است.برای خرید محصولات فروشگاه می توانید بصورت آنلاین اقدام فرمائید.

میناکاری روی مس
میناکاری روی مس اگر بهترین و برترین نوع صنایع دستی از حیث زیبایی، تنوع، قدمت، محبوبیت و فروش در بین سایر صنایع دستی نباشد، قطعا در بین سه جایگاه برتر صنایع دستی ایران قرار دارد. ظروف میناکاری اصفهان با برند میناکاری اسماعیلی، بر جایگاه رفیع و بلند میناکاری ایران ایستاده هر چند در کنار این برند، سایر اساتید هم خوش درخشیده اند. میناکاری شاخه های متنوعی دارد که از جمله آنها میناکاری روی سفال، میناکاری روی مس، میناکاری روی شیشه، میناکاری روی جواهرآلات و غیره هنوز رونق دارند. میناکاری اصفهان به میناکاری روی مس شهرت دارد و یکی از بهترین سوغاتی های این شهر محسوب می شود. هنر میناکاری بر روی ظروف مختلف قابل اجرا بوده و به نحوی تولید می شوند که هم برای زیبایی دکوراسیون منزل مفید هستند و هم می توان با رعایت نکات نگهداری، از آنها استفاده کرد.فروشگاه صنایع دستی اصفهان عرضه کننده انواع هدایای تبلیغاتی لوکس شامل ظروف فیروزه کوبی،میناکاری اصفهان، خاتم کاری،ترمه می باشد. مرکز معتبر فروش میناکاری مرغوب در کشور، سایت صنایع دستی بازار مینا می باشد که با سابقه طولانی و کیفیت و تنوع بالای خدمات خود توانسته، عنوان برترین فروشگاه صنایع دستی کشور را نصیب خود کند. فروشگاه بازار مینا طیف گسترده ای از محصولات میناکاری روی مس را به همراه برند مرتضی اسماعیلی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند. این مرکز با در اختیار داشتن کارگاه های تولیدی تخصصی و مجهز، زیر نظر استاد مرتضی اسماعیلی، به تولید ظروف میناکاری درجه یک مشغول می باشد.

هدایای تبلیغاتی از جمله محصولاتی هستند که بدون استثنا تمامی شرکت ها و به طور کلی هر کسب و کاری به آن نیاز دارد تا بتواند برند خود را به سایرین معرفی کرده و مشتریان و مخاطبین جدیدی را جذب کند. هدایای تبلیغاتی در جشنواره ها، همایش ها، کنفرانس ها، مراسم های درون سازمانی و مشابه آن برای تقدیر از افراد برجسته و نمونه قابل استفاده هستند. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند اما نبود تنوعی خاص، ماندگاری پایین و عدم خلاقیتی ویژه در ساخت باعث شده تا شرکت ها نتوانند بر روی این محصولات، حسابی ویژه باز کنند و به نتیجه گرفتن از آن امیدوار باشند. فروشگاه بازار مینا به عنوان اولین تولید کننده هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس های مناسبتی که ساخته شده از ترکیب هنرهای برش چوب با لیزر و صنایع دستی مختلف می باشند، نوآوری و خلاقیتی بسیار جالب در این زمینه انجام داد. این فروشگاه با تولید این محصولات و فروش عمده آن با قیمت بسیار مناسب برای شرکت و سازمان های مختلف، توانسته هدایایی جدید و خلاقانه عرضه کند و استقبال بسیار خوبی هم دریافت نماید. هدایای تبلیغاتی خاص صنایع دستی با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند و در خرید عمده امکان نصب پلاک تجاری نیز بر روی بدنه آنها وجود دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.