×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 20 خبر

رئیس پارک علم و فناوری خبر داد: ما حدود ۶۰ پارک علم و فناوری داریم که انتظار می‌روند این پارک‌ها در کنار صنعت فولاد حضور فعال‌تری داشته باشند و باید در این میان مشترکات مابین صنعت و پارک عمیق‌تر شود.

🔸در این مراسم دکتر نیری، معاون شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص رویکرد اصلی شرکت پرداخت و گفت: از سال گذشته فرایند بومی‌سازی را شروع کرده‌ایم و تاکنون توانسته‌ایم ۱۰ هزار قطعات مهندسی شده را بومی‌سازی کنیم.

🔸این مدیر صنعتی در خصوص مهم‌ترین مزیت شرکت سرمایه گذاری پارسیان اظهار داشت: در این زمینه طی ۴ سال گذشته، ۶۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشتیم. خوشبختانه با این رویکرد نفس تازه ای در مجموعه ایجاد شد. وی در پایان بیان کرد: خبر خوب اینکه تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان حتی بیش از این میزان از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت خواهیم کرد.

🔸در ادامه آقای دکتر آهنگری، مدیرعامل شرکت اپال پارسیان سنگان نیز در این مراسم گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان و پارک علم و فناوری خراسان اتفاق مبارکی است و اولویت اصلی و مهم شرکت، همکاری با پارک علم و فناوری است. ما در این زمینه بومی‌سازی اعتماد کامل داریم.

🔸همچنین آقای مهندس خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: باعث خوشحالی است که با آغاز چهارمین #جشنوارهونمایشگاهملیفولاد_ایران، شرکت‌های بزرگی همچون سرمایه‌گذاری پارسیان در محور بومی‌سازی قدم برداشتند.

به اطلاع همکاران محترم می رساند، پیرو بخشنامه استانداری خراسان رضوی و موافقت مدیر عامل محترم شرکت با توجه به ادامه برودت هوا، پرسنل روزکار مجتمع در روز بکشنبه مورخ ۲۵ دیماه، دورکار خواهند بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.