×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت لبنیات پاستوریزه پاک؛ در این مراسم مهندس علی عبدی، مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت لبنیات پاک با گرامیداشت بیست و پنجم ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، ضمن تبریک به بازنشستگان شرکت برای رسیدن به مقام والای بازنشستگی و آرزوی توفیق روزافزون برای آنان، بازنشسته شدن همکاران را از یک طرف به عنوان نویدی برای بزرگتر شدن خانواده بزرگ شرکت پاک با توجه به استخدام افراد جدید و از طرفی هشداری برای از دست دادن طیف وسیعی از پرسنل با تجربه شرکت عنوان نمود.

وی رسیدگی به خواسته ها و دغدغه های ذهنی بازنشستگان شرکت را بــه عنوان یکی از مهـم ترین دغدغه های منابع انسانی عنوان نمود و در این خصوص افزود: با توجه به برگزاری جلسات مستمر، بحث رسیدگی به مشکلات بازنشستگان محترم شرکت در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا مقرر گردید جلساتی حد المقدور ماهانه‌ با افراد بازنشسته ایجاد گردد تا به مطالبات همکاران بازنشسته بیشتر و بهتر رسیدگی شود.

مهندس عبدی با اشاره به افتخارات کسب شده طی سال های اخیر گفت: بطور حتم تلاش ها و مساعی کارکنان خدوم شرکت لبنیات پاک در این شرکت موجب سربلندی و اقتدار صنعت لبنیات در سطح کشورگردیده است.

وی ابراز امیدواری کرد که بازنشستگان شرکت دوران بازنشستگی خوبی را پیش رو داشته باشند و ضمن حفظ سلامتی در کنار خانواده روزگار خوشی را بگذرانند.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از همکاران بازنشسته با لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیر به عمل آمد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.