×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 33 خبر
برند معظم « پگاه » در خدمت تولید کشور

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه) وی تصریح کرد: پگاه با تولید بیش از ۹۰۰ کد محصول، یک کسب و کار اجتماعی بوده و در کنار رقبا با ارائه سبد محصولی درخشان، تسریع و ارتقای قدرت تصمیم گیری مدیران و همچنین حمایت دولت و رفع موانع تولید، می تواند منافع بازنشستگان و ذینفعان را تامین کند. مسکنی همچنین گفت: یکی از مسائل اصلی کشور بنگاه داری دولتی و تصمیم گیری جهادی می باشد و مسئولین می بایست بسیجی وار موانع تولید را برداشته و راه را برای صنعت و تولید، تسهیل نمایند.

در این مراسم دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران نیز طی همراهی در بازدید از سالنهای تولید پگاه تهران و نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش بنیان پگاه، به تشریح اقدامات این مجموعه پرداخت و گفت: پرچمدار بودن محصولات پگاه در عرصه سلامت کشور، با تولید و توزیع مجدد شیر مدارس و فرهنگسازی افزایش سرانه مصرف شیر و لبنیات در راستای سلامت کشور و همچنین در نظر گرفتن شرایط کنونی کشور در بحث تحریم ها، موفق به ارزآوری و عدم نیاز به واردات نمونه های مشابه خارجی با استفاده از توان داخلی و تخصص پرسنل پگاه شدیم.

میرمحمدی بازرس کل امور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با تقدیر از اقدامات شرکت صنایع شیر ایران در حوزه دانش بنیان و تولید محصولات با کیفیت و سلامتی بخش گفت: لازم است این اقدامات اطلاع رسانی شود تا بازنشستگان از صیانت منافع و سرمایه های خود اطمینان یابند و افزود: این شرکت با بهره گیری از توانمندی های خود و حمایت دولت، می تواند نقش مهمی را در سلامت کشور ایفا کند.

در ادامه سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته بسیج، گزارشی از عملکرد پگاه تهران و دستاوردهای مسیر توسعه ای این شرکت در افزایش سبد محصول و دریافت شیرخام ارائه کرد.

مهدی مسکنی سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، اشکان میرمحمدی بازرس کل امور وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، قدرتی پور فرمانده بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و هیئت همراه پس از بازدید از پگاه تهران در همایش گرامیداشت هفته بسیج و تکریم از بسیجیان این شرکت حضور یافتند. شایان ذکر است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از توانمندی ها و اقدامات دانش بنیان و محصولات جدید برگزار شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.