×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر سید عبدالمجید خاکسار، رییس مجتمع نوری در این مراسم ضمن بیان تبریک به کارمندان برگزیده مجتمع، نیروی انسانی را مهم ترین رکن هر واحد تولیدی دانست و افزود : اهمیت و ارزش حضور موثر و مستمر شما همکاران تلاشگر در این نقطه استراتژیک از جغرافیای صنعت پتروشیمی کشور وقتی نمود پیدا می کند که بدانیم مجتمع پتروشیمی نوری در طی سالیان اخیر چه خدمات ارزشمند و بزرگی به اقتصاد ملی ارائه کرده است.

رییس مجتمع پتروشیمی نوری، این شرکت را اصلی ترین تولید کننده بزرگ مواد آروماتیکی کشور در حال حاضر دانست و خاطر نشان کرد : مجتمع ما در سال گذشته با همراهی شما همکاران توانمند توانست بالاتر از ۱۰۴ درصد ظرفیت اسمی و حدود ۴٫۶ میلیون تن محصول تولید داشته باشد. محصولاتی که نزدیک به ۴۹ درصد آن صادراتی است و حدود ۱میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار برای کشور ارز آوری داشته است.

ایشان در پایان با اشاره به پروژه های در دست اقدام شرکت یادآور شد: پروژه های مهمی را در سال ۱۴۰۱ در دست اجرا داریم که پیشرفت مناسبی داشته است اما همچنان سطح انتظارات ما بسیار بالاتر است و امیدواریم با پیگیری های مستمر مدیران مجموعه و با تلاش همیشگی شما کارکنان عزیز بتوانیم با حفظ و رعایت کامل نکات ایمنی، تمامی پروژه ها را بر اساس برنامه زمانبندی شده به اتمام برسانیم و ان شاالله با گسترش سبد محصولات با کیفیت بتوانیم موفقیت و انعطاف پذیری مجموعه را برای آینده تضمین نماییم.

در ادامه مهندس محمود ساده، مدیر HSE مجتمع نوری نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد در سال ۱۴۰۰ عنوان داشت : مجتمع ما همانطور که گفته شد نقش بسیار پر اهمیت و استراتژیکی را در صنعت کشور ایفا می کند. با این حال با فعال بودن پروژه های متعدد و حجم عظیم دستورکارها در سطح مجتمع برای دو سه سال آینده شرایط بسیار حساسی را خواهد داشت . شرایطی که می طلبد تمامی همکاران بیشتر از پیش با نهایت دقت و حداکثر مراقبت فعالیت ها را رصد نموده و به سرانجام برسانند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از کارمندان نمونه و همچنین کارکنان برتر مجتمع از دیدگاه ایمنی با اهداء دسته گل و لوح یادمان تقدیر بعمل آمد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.