×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، دکتر احمد احمدی صدر در تشریح جزئیات طرح گفت: این طرح که از دی ماه سال گذشته و با همکاری دستگاه های عضو مجتمع فوریت ها آغاز شده، در سال جدید با جدیت بیشتری ادامه یافته و تا پایان سال نیز تداوم اجرا دارد.

🔻وی ادامه داد: محوریت برگزاری طرح با شهرداری تهران است و گشت های فوریت های خدمات اجتماعی نسبت به ساماندهی متکدیان اقدام می کنند و پس از انتقال آنها به محل مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی، فرآیند غربالگری و سپس ساماندهی این آسیب دیدگان اجتماعی انجام می شود.

🔻 دکتر احمدی صدر با بیان اینکه مجمتع فوریت های خدمات اجتماعی مکانی برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مسئول در زمینه ساماندهی متکدیان شهر تهران است، افزود: طرح های ماهانه جمع آوری متکدیان تحت مدیریت این مجتمع انجام شده و تاکنون نتایج مثبتی زیادی به همراه داشته است.

🔻مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی در تشریح طرح ساماندهی متکدیان شهر تهران گفت: این طرح به صورت یک هفته در ماه و از ساعت ۱۴ الی ۲۲ اجرا می شود و شهرداری تهران به عنوان محور برگزاری آن با به کارگیری همه توان در راستای آسایش شهروندان تلاش می کند.

🔻گفتنی است؛ مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، با مشارکت ارگان هایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، ثبت احوال، نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اتباع و سایر دستگاه ها تحت نظارت استانداری و فرمانداری تهران در راستای رفع آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.