×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر
اخذ تأییدیه ایمنی ۲۲ ساختمان پرخطرمنطقه۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: بخش عمده ای از مساحت منطقه۹ به مجموعه‌های خدماتی و تجاری اختصاص یافته است. برای حفظ ایمنی شهروندان این ساختمانها از لحاظ آتش‌نشانی و ایمنی سازه و سایر موارد بررسی شده‌اند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به تعیین وضعیت ایمنی ساختمان‌های ناایمن منطقه اقدامات لازم انجام شده و تاکنون ۵۷ جلسه کمیته ایمنی و رفع خطر در شهرداری منطقه۹ برگزار شده که ۳۴۶ مجموعه حقیقی و حقوقی در این جلسات حضور داشته‌اند.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: نقاط ضعف و ایمنی ساختمان‌های پرخطر طبق دستورالعمل اطلاع رسانی و ابلاغ شده تا طی مهلت مقرر قانونی نسبت به ایمن افزایی اقدام کنند.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: با پیگیری همکاران اجرایی، تاکنون ۲۲ ساختمان پرخطر در منطقه۹ موفق به اخذ تاییدیه ایمنی شده‌اند.

شهردار منطقه۹ ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با مساعدت مالکین سایر ساختمانهای عمومی و تجاری نیز مراحل ایمن‌سازی را شروع و در حال طی فرآیند اخذ تأییدیه ایمنی هستند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.