×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “محمدرضا پوریافر” شهردار منطقه ۴ با اعلام این خبر و با بیان این که با بهره برداری از این پروژه ها سرانه های مورد نیاز محله ها نیز افزایش می یابد افزود: با تکمیل سالن ورزشی و استخر پروژه فرهنگی ورزشی شهربانو(یاس شرق) که در گذشته افتتاح شده بود، هم اکنون شهروندان محله های جوادیه و گلشن می توانند از آن استفاده کنند.
او در ادامه با اشاره به سایر پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر به احداث ۴ مخزن آب ۱۰۰۰ متر مکعبی با هدف تامین آب مورد نیاز بوستان ها و فضاهای سبز سطح منطقه اشاره کرد.
پوریافر با بیان اینکه توسعه زمین های ورزشی و تامین نیازهای حداقلی جوانان و نوجوان از اولویت های منطقه است گفت: عملیات احداث ۳ زمین ورزشی روباز به پایان رسیده است و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده، ۱۶۵۰ متر پیاده راه سازی در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اجرا و در بیست و سومین روز از بهمن به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در کنار این پروژه ها، عملیات احداث بیش از ۲۰ پروژه دیگر از قبیل بهسازی و مناسب سازی محیطی ۵ خیابان، بازار میوه و تره بار حکیمیه، نصب و تعویض وسایل بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه بعلاوه کفپوش احداث جاده تندرستی، احداث ۸ دستگاه سرویس بهداشتی، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری، مناسب سازی و آرام سازی ۲ تقاطع اصلی ، مرمت و تجهیز ۴ سرای محله، احداث مسیر دوچرخه و … صورت گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.