×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بانک ملی ایران در مسیر اعتلای برند ملی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران؛ ابوالفضل نجار زاده در خصوص عملکرد سال ۱۴۰۲ این بانک گفت: در سال جاری بانک ملی ایران درگیر موضوعات مختلفی از جمله ناترازی و اضافه برداشت از بانک مرکزی بود که اکنون بعد از گذشت یک سال با همکاری، همفکری ، پشتکار و کار تیمی همه همکاران موفق شدیم عملکرد بانک را به نحو چشمگیری بهبود دهیم .

مدیرعامل بانک ملی ایران در جمع اعضای هیات مدیره و روسای ادارات کل بیان کرد: در صورتی که سیاست گذاری و برنامه ریزی های منسجم تری داشته باشیم و در مسیر درست حرکت کنیم قطعا می توانیم به اهدافی که ترسیم می شود دست پیدا کنیم و شاهد اعتلای برند بانک ملی ایران در بین آحاد جامعه باشیم.

نجارزاده در ادامه سخنان خود افزود: در سال ۱۴۰۳ قطعا با توسعه کار تیمی ، مشورت و هماهنگی حوزه های مختلف بانک به نتایج بهتری دست خواهیم یافت همانطور که در سال جاری این توفیق را داشتیم تا با همکاری و همدلی و یک سال تلاش در اواخر سال شاهد گزارشی به مراتب بهتر از قبل باشیم و به نتایج خوبی در حوزه جذب منابع و توسعه فعالیت ها بر بستر بانکداری دیجیتال برسیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران اظهار داشت: قطعا با هدف گذاری و برنامه ریزی هایی که در دست اجراست دیگر نباید درگیر ناترازی و مسائلی مانند اضافه برداشت باشیم و تمرکز اصلی تمام ارکان باید بر پیشبرد اهداف عالی بانک باشد چرا که برند بانک ملی ایران جایگاه ویژه ای در بین مردم کشور دارد و تصمیمات و عملکرد این بانک در بازار پول کشور می تواند نقش موثر و امید آفرینی داشته باشد.

نجارزاده گفت: قطعا یکی از هدف گذاری های ما توجه ویژه به مشتریان بانک و افزایش حس رضایت ، امنیت و اعتماد خواهد بود چرا که این موضوعات نقش بسزایی در بهبود عملکرد بانک خواهد داشت.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه تجهیز منابع و کسب رتبه نخست در سهم بازار افزود: با برنامه ریزی ها و اقداماتی که در بانک انجام شده است موفق شدیم تا سهم بازار خوبی را در بخش های مختلف در شبکه بانکی کسب کنیم و با استراتژی ای که برای سال ۱۴۰۳ ترسیم شده و به زودی ابلاغ خواهد شد نقش بانک ملی ایران پر رنگ تر از قبل خواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.