×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، این دو نمایشگاه تخصصی از ۳۱ خردادماه لغایت سوم تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شدند که در همین راستا دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی با هدف شناسایی اقدامات مسئولیت پذیرانه سازمانی شرکت های اقتصادی و مذاکره و ترویج موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی اقدام به برپایی غرفه کرد.

🔻همچنین این دبیرخانه در بازه زمانی چهار روزه این دو نمایشگاه تلاش کرد تا با اطلاع رسانی و آگاه سازی مجموعه های فعال اقتصادی در خصوص موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی، در زمینه ایجاد شبکه تخصصی با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی در دو صنف لوازم التحریر و اسباب بازی فعالیت کند تا با جلب مشارکت سازمان های اقتصادی در راستای اقدامات مدیریت شهری به خصوص اقدامات اجتماعی، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

🔻یکی از مهم ترین دستاورد های حضور دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی در این دو نمایشگاه، عقد تفاهم نامه با انجمن صنفی کارفرمایی و تولیدکنندگان نوشت افزار کشور بود که به منظور اجرای پویش های مسئولیت پذیری اجتماعی برای تهیه نوشت افزار کودکان کم برخوردار تهرانی و مراکز پویا شهر در سال تحصیلی پیش رو صورت گرفت.

🔻همچنین دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی با انجمن اسباب بازی ایران نیز به منظور اجرای پویش مسئولیت پذیری اجتماعی در جمع آوری اسباب بازی های دسته دوم و توزیع میان کودکان کم برخوردار تهرانی و مراکز پویاشهر، تفاهم نامه ای امضا کرد.

🔻ذیل تفاهم نامه با انجمن صنفی اسباب بازی نیز ساخت لوازم اسباب بازی و سرگرمی با رویکرد ارتقاء فرهنگ و آموزش شهروندی و مشارکت اجتماعی در مدیریت شهر در دستور کار قرار گرفت. ضمن آنکه مقرر شد مسابقات سرگرمی در سطح شهر تهران با محوریت حمایت از کودکان کم برخوردار پویا شهر، برگزار شود.

🔻گفتنی است دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی در حاشیه برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی با صنایع و مشاغل و تولیدکنندگان فعال در دو حوزه نوشت افزار و اسباب بازی نشست های تخصصی برگزار کرد که یکی دیگر از دستاوردهای این تعامل و گفتگو چهار روزه، بکارگیری و استخدام زنان سرپرست خانوار و توان یابان در این بنگاه های اقتصادی است.

🔻شرکت های فعال در حوزه نوشت افزار از جمله استدلر، آرت لاین، یوروپن نیز برای اجرای فعالیت های خیرخواهانه و مسئولیت پذیرانه اجتماعی و حضور و حمایت از مسابقات و برنامه های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری، موافقت کردند.

🔻همچنین مقرر شد شرکت های فعال در حوزه اسباب بازی نیز استفاده از مواد پلاستیکی زیست تخریب پذیر را در تولید اسباب بازی و نوشت افزار در دستور کار خود قرار دهند.

🔻شایان ذکر است انجمن صنفی اسباب بازی در قالب تفاهم نامه دیگری با دبیرخانه مسئولیت پذیری اجتماعی مقرر کرد در راستای آموزش ترافیک و موتور سواری در پارک های ترافیکی مناطق ۲۲گانه سازمان حمل و نقل و ترافیک و معاونت نوآوری وزارت صمت، اسباب بازی های مورد نیاز را تامین کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.