×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، دکتر علی نصیری سرپرست سازمان در این جلسه با تشکر از حضور مدیر کل منابع انسانی در این جلسه و تاثیر مثبت آن در روحیه کارکنان ، گفت: سازمان مدیریت بحران تحت تاثیر نگاهی که هم به لحاظ کشوری و هم در مجموعه شهرداری تهران به این موضوع وجود دارد در حال تجربه موقعیت تازه‌ای است.

وی افزود: تحت تاثیر این نگاه نوین مطالبات از مدیریت بحران و الزامات کار آن نیز دچار تغییبراتی خواهد شد که تحت تاثیر آن اتفاقات خوبی برای افزایش ایمنی در شهر تهران رخ خواهد داد.

دکتر نصیری در ادامه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی کنونی در مجموعه سازمان مدیریت بحران شهر تهران، نیازها و درخواست‌های موجود ارائه داد.

در ادامه این نشست، دکتر رضا قهرمانی مدیر کل منابع انسانی شهرداری تهران بر اهمیت سازمان مدیریت بحران شهر تهران در افزایش ایمنی شهروندان تاکید و جایگاه این سازمان را در مجموعه شهرداری تهران واجد اهمیت توصیف کرد.

بنابراین گزارش، در ادامه این جلسه موضوعات مختلف اداری سازمان، نیازها، چالش‌ها و نقاط قوت و ضعف هر کدام مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم درباره آنها اتخاذ شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.