×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، فائزه دولتی با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقاي سطح سلامت شهروندان و با هدف مشاركت پذيري كليه اقشار و اصناف و استفاده مناسب تر از پتانسيل هاي محلي و ظرفيت هاي موجود، شوراي سلامت ناحيه يك و دو با موضوع شناسايي و رفع نقاط بي دفاع شهري برگزار شد.
وی یادآور شد: با توجه به اينكه نقاط بي دفاع شهري از مسائل مهم مديريت شهري مي باشد و تاثير زيادي در سطح سلامت رواني شهروندان علي الخصوص مادران و افراد داراي معلوليت دارد، در نظر داريم با شناسايي و رفع اين نقاط علاوه بر آراستگي ظاهري منظر شهري، امنيت و آسايش خاطر بيشتري برای شهروندان ایجاد کنیم.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به برگزاری شورای سلامت فصل زمستان در ناحیه ۳ با موضوع ارائه خدمات سلامت محور به خانواده معظم شهداء گفت: با توجه به نگاه ويژه مديريت شهري در راستاي تكريم خانواده معظم شهدا و توجه به حفظ و ارتقاء سلامت جسم و روح، شوراي سلامت این ناحیه با موضوع بررسي نيازهاي سلامت محور این عزیزان برگزار شد.
وی تاکید کرد: در اين جلسه ضمن بررسي نيازهاي خانواده گرانقدر معظم شهداء تصميماتي در اين راستا اخذ شد تا قدم كوچكي در راستاي افزايش رضایتمندی این عزیزان برداشته باشيم.
به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۷ ديدار، ارائه ميز خدمت سلامت و حضور پزشك در منزل، برگزاري تورهاي زيارتي و سياحتي، معرفي مراكز درماني بنياد شهيد به خانواده معظم شهداء بخشي از مصوبات اين جلسه بود.
گفتنی است در هفته آتی جلسه شورای سلامت ناحیه ۴ با موضوع بهبود شرایط زیستی شهر و نگهداشت شهر سبز جهت ارتقاء سلامت روان شهروندان و ناحیه ۵ با موضوع تهدیدات فضای مجازی و آسیب های آن در خانواده نیز برگزار خواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.