×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به‌گزارش خط اقتصادی به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در این نمایشگاه آثاری از حسن کوکبی هنرمند قزوینی به نمایش درآمده و تا روز چهارشنبه ۲۲ دی ادامه دارد.

در این نمایشگاه ۱۰۰ اثر از این هنرمند صنایع‌دستی به نمایش گذاشته شده که این آثار با روش آهن سرد و حجم‌سازی با ورقه‌های آهنی و تلفیق تندیس‌گری و هنر قفل‌سازی انجام شده است.

هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه  معرفی صنایع‌دستی به دوست‌داران این هنر و آشنایی با رشته‌های متنوع در طرح‌های سنتی و مدرنیته  صنایع‌دستی است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۸ الی ۱۴ برای بازدید از این نمایشگاه به ساختمان مرکزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به آدرس خیابان آزادی تقاطع بزرگراه یادگار امام مراجعه کنند.

آثار این هنرمند با الگوی قفل‌های قدیمی و آثاری کاملا منحصر به فرد و بدیع است، طراحی قفل‌ها را خودش انجام می‌دهد و در هنگام ساخت آن را طراحی می‌کند که بیشتر شامل اشکال حیوانات و به صورت مختصر (انتزاعی) است.  تفاوت طرح‌های او با سایر آثار این رشته در نحوه حجم دادن به این اشکال است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.