×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت در تکمیل این خبر افزود: این همایش با مشارکت هئیت فرهنگی تربیتی ولایت عشق و باحضور ۴۰۰ نفر از دختران با حجاب برتر همراه با سخنرانی ، اجرای سرود واهداء هدایا برگزار می شود.
او با اشاره به اهمیت ترویج حجاب و عفاف در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي گفت: در همین راستا بازارچه فروش محصولات با رویکرد ایرانی، اسلامی، عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال در حوزه صنایع محصولات عفاف و حجاب در محوطه بوستان بانوان منطقه ۱۹ برپا می شود.
هدایت از برپایی کارگاه آموزشی و سخنرانی پیرامون عفاف و حجاب از دیدگاه ائمه معصومین در این هفته خبر داد و افزود: این کارگاه به صورت حضوری با دعوت از بانوان و دختران شهروند ساکن در محلات و با حضور روحانی در محل آمفی تئاتر سرای محلات برگزار و در خصوص موضوع اهمیت حجاب وعفاف سخنرانی و تبادل نظر خواهد شد.
براساس این گزارش کارگاه آموزشی نحوه بستن شال و روسری در سالن ایران بانوی بوستان بانوان منطقه ۱۹، برپایی میز مشاوره و خدمت در خصوص عفاف و حجاب و نحوه تشویق فرزندان به حجاب مختص والدین در محوطه بوستان و انتقال اطلاعات در خصوص انواع مختلفی از پوشش های ایرانی اسلامی و موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه و نظر بزرگان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت این هفته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.