×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شاتا، محمد رضا زین الدینی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در جمع خبرنگاران با بیان این‌که احیا واحد‌های راکد یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم و وزارت صمت است گفت: این مهم را با برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل خصوصاً در استان‌ها پیگیری می‌کنیم.

نماینده وزیر صمت در ادامه افزود: امروز به‌واسطه هفته دولت ۵۰۳ میلیارد تومان طرح و پروژه توسعه‌ای و ایجادی با اشتغال‌زایی ۴۸۳ نفر در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید که امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

وی در ادامه با اشاره به احیا و توسعه واحدهای چند طرح و پروژه صنعتی استان کرمانشاه مانند کرپ ناز، زنجیره سنگ لاشه و قطعات بتنی فرامان غرب، کاشی بیستون در هفته دولت گفت: کرمانشاه در زمینه احیای واحدهای راکد و تحقق مصوبات سفر رییس جمهور گام های مثبتی برداشته است.

زین الدینی یکی از اقدام های جدی و در دستور کار اداره کل صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه را پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور دانست و گفت: تاکنون یکی از وعده ها یعنی آزاد سازی دستگاه های مورد نیاز کارخانه کرپ ناز که برای احیا و نوسازی به آن نیاز جدی داشت، تحقق یافته است.

رییس منابع انسانی و سازمانی وزارت صمت ادامه داد: در سالی که مزین به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین از طرف مقام معظم رهبری است، تلاش می‌کنیم مشکلات واحد‌های تولیدی در زمینه تأمین مالی، مشکلات با دستگاه‌ها و خصوصاً بانک‌ها مرتفع شود.

در ادامه دکتر بهزاد باباخانی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز با اشاره به تلاشی که در استان برای احیا واحد‌های راکد صورت گرفته، عنوان کرد: کاشی بیستون که امروز شاهد طرح توسعه آن هستیم روزگاری از واحد‌های نیمه فعال کرمانشاه بود که با واگذاری به یک سرمایه‌گذار توانمند اکنون نه‌تنها طرح توسعه خود را اجرا کرده بلکه واحدی مشابه واحد فعلی را نیز در دست احداث دارد.

وی اشاره‌ای هم به بازدید صورت گرفته از کارخانه کرپ ناز داشت که با تلاش‌های صورت گرفته احیاشده و اکنون برای ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

دکتر زین الدینی از افتتاح ۲۲ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال نیز در کرمانشاه خبر داد و افزود: برخی از این واحدها طرح توسعه صنایعی بود که پیش‌از این در رکود به سر می‌بردند و اکنون نه‌ تنها احیا شدند بلکه ظرفیت آن‌ها نیز افزایش‌ یافته است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.