×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس این سازمان با اشاره به این که بسیاری از اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان، بخشی از تولید دانش محسوب می‌شوند که باید امکان انتشار آن‌ها در نشریات علمی مورد بررسی قرار گیرد، یادآور شد: جایگاه سازمان در کنار توسعه اجرایی به عنوان یک سازمان پیشرو در کشور، باید در عرصه علمی نیز مشخص شود و مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از درس‌آموخته‌ها، گزارش‌ تمرین‌ها و اقدامات سازمان به عنوان بخشی از تلاش‌های یاد شده برای تولید دانش نام برد و افزود: مطالب علمی تدوین شده می‌تواند تبدیل به مقاله شده و به آن ارجاع داده شود.

نصیری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی شورای نوآوری سازمان، به ترسیم نقشه راه پرداخت و از شورا به عنوان مرجع تشخیص مقالات علمی نام برد که وظیفه ساماندهی آن را نیز بر عهده دارد .

وی گفت: از این به بعد نیازهای پژوهشی ادارات مختلف سازمان و نیز اقداماتی که امکان تبدیل آنها به مقالات علمی وجود دارد، مثل تک تک تمرینات، تجمعات انبوه و دیگر پروژه‌های مهم همه باید این مسیر را طی کنند. هدف ما از پژوهش پاسخ به پرسش‌هایمان است. پژوهش‌ها باید متناسب با نیازهای سازمان هم باشد تا در ادامه مسیر، در بستر اجرایی راه خود را پیدا کنند.

در ادامه این نشست معاونان و مدیران سازمان در خصوص اهمیت راه‌اندازی این شورا و نحوه همکاری به منظور تولید مقاله و کارهای پژوهشی در خصوص اقدامات سازمان را توضیح دادند.

در پایان نیز نظام‌نامه مدیریت نوآوری و توسعه و نیز طرح‌های پژوهشی در اولویت سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.