×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه مهدی شایسته اصل روز جمعه پنجم آذرماه بطور سرزده جهت بررسی وضعیت ایستگاه و روند خدمت رسانی از ایستگاه های متروی تهران بازدید کرد.
وی گفت: تعیین روز و ساعت کاری برای بررسی کاستی ها و رفع کمبودهای ایستگاه های متروی تهران و بهبود خدمات رسانی به شهروندان، معنا ندارد.
مدير عامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه در این بازدید با پورصادق مسئول ایستگاه مدافعان سلامت گفتگو کرد و ضمن عرض خداقوت به ایشان و همکاران از نزدیک مشکلات و خواسته های کارکنان امور ایستگاه ها را شنید.
شایسته با اشاره به کارکنان امور ایستگاه خاطر نشان کرد: از بلند پایه ترین مقام خدمتگزار تا خدوم ترین آنها از هیچ روز و ساعتی برای خدمت به مردم نباید غفلت کنند و نگاه حاضر و ناظر خداوند و شهروندان را همواره براعمال خود قاضی بدانند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: شهروندان تهرانی و پرسنل عزیز بدانند از این به بعد هر لحظه می توانند حضور این خدمتگزارشان را در کنار خود بدون هیچ فاصله و واسطه ای حس کنند.
وی در ادامه گفت: ایستگاه مدافعان سلامت به علت مجاورت باکانون‌های جمعیتی نظیر خیابان ستارخان، باقرخان و محدوده تونل و میدان توحید از اهمیت بسیاری به لحاظ جابه‌جایی مسافران است.
شایسته افزود: در این فصل از سال با توجه به افزایش آلودگی هوا ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار اهمیت داشته و می تواند به کاهش آلودگی هوا کمک کنند.
شايسته با اشاره به اینکه آغاز طرح ترافیک از محدوده ایستگاه مدافعان سلامت آغاز می شود خاطرنشان کرد: باید با خدمات رسانی هرچه بهتر کاری کنیم تا شهروندان تهرانی تشویق شوند با استفاده از مترو به مرکز شهر به مقاصد مورد نظر خود ادامه مسیر دهند.
گفتنی است: خط ۷ متروی تهران به‌ طول ۲۷ کیلومتر و با دارا بودن ۲۲ ایستگاه، از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلادتهران و میدان صنعت، به میدان کتاب در سعادت‌آباد ختم می‌شود.که در حال حاضر ۱۶ ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.