×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تلاش بیمه کوثر در پرداخت به موقع خسارات‌ و افزایش رضایتمندی مشتریان

ابوالفضل آقادادی مدیرعامل شرکت بیمه کوثر درحاشیه نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر که در ساختمان مرکزی این شرکت برپا شده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز بیمه به تمامی فعالان صنعت گفت : این شرکت با برگزاری نمایشگاه تخصصی بیمه به عنوان یک اقدام برتر بر آن شد تا در سال سیزدهم فعالیت خود و در روز سیزدهم آذر خدمات بیمه ای را به بیمه‌گذاران با کیفیت بالا معرفی کند.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر افزود: هدف این نمایشگاه ارتقاء فرهنگ بیمه و کاهش خسارات احتمالی است. این تلاش ها به منظور بهبود اطلاعات بیمه‌گذاران و نقش آنها در کاهش خطرات و خسارات جامعه است. این رویداد برای اولین بار در شرکت بیمه کوثر در راستای ارتقاء خدمات بیمه به جامعه انجام شده است و تاثیرات مثبت آن مورد توجه است.

وی گفت: برای ترویج فرآیند اطلاع‌رسانی درباره خسارت‌ها و نحوه جلوگیری از آنها تصمیم گرفتیم که با ساخت کلیپ‌های تصویری از صحنه‌های خسارت اطلاعات موثرتر ارئه کنیم و تسهیل در فرایند پیشگیری را ترغیب کنیم. این کلیپ‌ها در همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته شدند، به منظور افزایش آگاهی جامعه از خطرات و راهکارهای ایمنی. امیدواریم با این اقدام، افراد بیشتری به اشتراک‌گذاری تجارب و دانش خود در این زمینه ترغیب شوند.

آقادادی در ادامه تصریح کرد : نمایشگاه بیمه برای اولین بار و با حضور سندیکا، بیمه مرکزی، رئیس کل، و مدیرعامل بیمه ایران، از سوی علاقمندان و حاضران مورد استقبال قرار گرفت. امیدواریم که این رویداد به عنوان یک فرصت یکتا برای آشنایی بیشتر با خدمات بیمه و ارتقاء فرهنگ بیمه مورد توجه قرار گیرد، و باعث تعامل بیشتر میان صاحبان کسب و کار، مشتریان، و نهادهای بیمه شود .

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر ادامه داد : شرکت بیمه کوثر با تمرکز بر بهبود فرآیند پرداخت خسارت‌ها و ارتقاء رضایت مشتریان، در پی تلاش فراگیری به منظور ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران می‌باشد.

وی در ادامه گفت: نمایشگاه بیمه که برای اولین بار در حال برگزاری است، با یک رویکرد یکپارچه رشته‌های مختلف و فعالیت‌های شرکت را جهت اطلاع بیمه گذاران در هر بخش مجزا توضیح داده‌ایم. امیدواریم که این اقدام، باعث افزایش آگاهی بازدیدکنندگان از موضوعات مختلف بیمه گردد و به درک آنها از خدمات ارائه شده بیانجامد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر با برند “ای ویزا” با افتخار به عنوان لیدر از صنعت بیمه، به وزارت خارجی معرفی شده است. این معرفی به معنای ارتقاء وضعیت بیمه‌گذاری در کشور، به ویژه در موارد ورود اتباع خارجی مانند زائران اربعین و غیره است. در حال حاضر بر اساس یک سیستم جدید تمام افراد خارجی که به کشور وارد می‌شوند از جمله زائران اربعین امکان بیمه‌گذاری خود را در این خدمت دریافت می‌نمایند. این بیمه تمام هزینه‌های درمان، فوت، و حتی انتقال جسد را به صورت جامع پوشش می‌دهد.

آقادادی اظهار داشت: شرکت بیمه کوثر در تلاش است تا با پرداخت به موقع خسارت‌ها و افزایش رضایتمندی مشتریان، نقش برجسته‌ای در صنعت بیمه ایفا کند. در حال حاضر، بیش از ۸۰۰۰ پرونده آنلاین پرداختی توسط شرکت بیمه کوثر به ویژه در استان‌هایی با وسعت جغرافیایی بالا پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر اظهار داشت: برنامه و استراتژی ما در زمینه مدیریت ریسک به سمت تشکیل یک پورتفوی بزرگ و پویا متمرکز است که شامل بیمه‌های گوناگون از حوزه‌های مختلف می‌شود. از طرفی تاکید ما بر فروش بیمه‌نامه‌های خرد نیز می باشد حتی در چارچوب مدیریت بازاریابی این موضوع آغاز شده و به صورت موثر در بازار ارائه خدمات می‌نماییم. با جلب توجه به مسائل مهم بیمه‌های انفرادی، ما توانسته‌ایم در قالب سازمان فروش بیمه‌های زندگی را ترسیم کرده و این راهبرد را به عنوان بخش اساسی از فعالیت‌هایمان در مدیریت بازاریابی بیمه‌های انفرادی اجرا کنیم. هدف این رویکرد، جلوگیری از خطرهای احتمالی با حفظ تنوع و توازن در پورتفوی بزرگ شرکت می‌باشد، تا با خارج شدن از مسیرهای خطرناک، امنیت و پایداری شرکت حفظ شود.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر اظهار کرد: مدیریت دقیق پورتفوی ما به نحوی صورت گرفته است که هم ورود نقدینگی و هم پرداخت خسارت‌ها بدون آسیب بماند. ما به دنبال تحقق تعادل بین این دو عامل هستیم و آن را به صورت هماهنگ و متوازن اداره می‌کنیم. در واقع، ما یک جامعه هدف مشخص داریم و وظیفه ما خدمت به این جامعه است. در این راستا، تلاش می‌کنیم تا نوع فعالیت‌های فروش متوازن باشد. به عبارت دیگر هم بیمه‌های خرد را به بازار عرضه می‌کنیم و هم از بیمه‌نامه‌های پورتفوی بزرگ بهره‌مند می‌شویم. در حال حاضر، بخش بیمه‌های زندگی در پورتفوی ما نزدیک به ۱۰ درصد افزایش یافته است و ما تصمیم داریم با توجه به شرایط اقتصادی کشور این وضعیت را به خوبی مدیریت نماییم. با وجود فعالیت‌های بازخریدی که بسیاری از شرکت‌ها در پی آن هستند، ما سعی می‌کنیم با مدیریت موثر ریسک‌های مرتبط با بیمه‌های درمان را به شکلی موازی و هوشمندانه به کار ببریم.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.