×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دادوستد بیش از ۱۲ میلیون تن محصول در تالار نقره ای

به گزارش روابط عمومی بورس کالای ایران ، تالار محصولات صنعتی و معدنی در فروردین ۱۴۰۳ میزبان معامله بالغ بر ۹ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۸۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۴٫۱ هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۴ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۵۴۰ تن سیمان، یک میلیون و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۲۵۴ تن فولاد، یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۱۰۰ تن آهن اسفنجی، ۶۶ هزار و ۴۰۰ تن روی، ۳۹ هزار و ۳۹۵ تن آلومینیوم، ۱۶ هزار و ۶۴۵ تن مس، ۴۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۰۰ تن چدن و ۴۵ تن کنسانتره فلزات گرانبها در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی دادوستد شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در فروردین ۱۴۰۳، ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۴۳۵ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۲٫۴ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به‌این‌ترتیب ۶۶۹ هزار و ۹۳۵ تن قیر، ۶۶۶ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم، ۳۸۰ هزار و ۵۰۴ تن انواع مواد پلیمری، ۱۹۷ هزار تن لوب کات، ۱۳۶ هزار و ۲۴۶ تن مواد شیمیایی، ۴۱ هزار و ۹۳۵ تن گوگرد، ۱۹ هزار و ۲۹۴ تن روغن، یک هزار و ۵۶۰ تن گازها و خوراک ها و ۸۳۵ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

یک تن زعفران به ارزش ۱۰۳ میلیارد تومان در تالار کشاورزی به فروش رسید.

همچنین ۷۳ هزار و ۸۱۷ تن انواع محصول به ارزش ۱٫۴ هزار میلیارد تومان نیز در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.