×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در اقتصاد باید کاری را انجام دهیم که سلیمانی‌ها در حوزه نظامی انجام دادند

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی)؛ صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج هلدینگ صبا انرژی؛ با حضور علیرضا زمان‌پور مدیرعامل این شرکت، حمیدرضا الله بداشتی فرمانده بسیج کارگران وکارخانجات کشور و طاها شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشور در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

علیرضا زمان‌پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در این آیین ضمن تبریک یوم الله و عملیات غرور آفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گفت با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، کشور ما بار دیگر ثابت کرد که از اقتدار منطقه ای برخوردار است و با پاسخ دندان شکن نسبت به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی جامعه جهانی را بهت زده کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری افزود: تمام هیمنه پوشالی اسرائیل نابود شد و به خاک سیاه نشانده شد و در صورت هرگونه حرکتی قطعا ضربات سنگین تری خواهد خورد.

وی گفت برادران بسیج طی سال‌های گذشته زحمات فراوانی متحمل شده اند و افتخارات امروز ما مرهون زحمات و تلاش‌های گذشته بسیجیان است.

زمان‌پور با یادکردن از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی‌ها در عرصه نظامی حجت را تمام کردند ما نیز در اقتصاد باید کاری را انجام دهیم که سلیمانی‌ها در حوزه نظامی انجام دادند و بعید نیست روزی به قدرت اقتصادی منطقه و حتی دنیا دست یابیم اگر همان همت را در حوزه اقتصادی به کار گرفته شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: کشور در حوزه اقتصادی به نیروهای فدایی، مدیران جسور، توانمند و متخصص نیاز دارد و قطعا می توانیم با برنامه ریزی جدی در حوزه اقتصادی هم شاهد افتخارات بزرگ باشیم.

حمیدرضا اله بداشتی فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز با تبریک عملیات موفقیت آمیز شب گذشته گفت: ایران قوی بر اساس یک اقتصاد پویا معنا می‌شود و برماست که گام به گام طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی توانمند شویم تا اقتصادمان نیز مانند حوزه نظامی و امنیتی بدرخشد.

وی گفت: امروز از وابستگی به وارستگی رسیده ایم و این را باید قدر بدانیم و تلاش کنیم تا گام به گام به سمت تحول و بهتر شدن حرکت کنیم.

طاها شفیعی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز آنچه در عملیات شب گذشته اتفاق افتاده بود را تقابل جبهه حق در مقابل تمام جبهه شیطان دانست و گفت همزمانی انتصاب فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هلدینگ صباانرژی با این یوم الله را به فال نیک می گیریم.

وی ادامه داد: این اقدامات و مجاهدت ها کار حسینی است اما زینبیون می توانند آن را با جهاد تبیین ذخیره کنند، چراکه دشمنان با تمام توان رسانه ای تلاش می کنند که آنچه اتفاق افتاده را وارونه جلوه دهند.

در این آیین از زحمات محمد مهری فرمانده بسیج سابق هلدینگ صباانرژی تقدیر و قدردانی شد و حکم مسئولیت حمید عبادی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به وی اعطا شد.

شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به‌عنوان یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی فعالیت دارد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.