×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر محمود‌زاده: تقویت زیرساخت‌های مخابراتی، پایداری کامل ارتباطات را محقق ساخت

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده در این نشست که عصر یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، اعلام کرد: در این انتخابات، حقیقتا تأثیر و اهمیت مخابرات و زیرساخت‌های آن در اجرایی شدن مهم‌ترین رویداد کشور آشکار شد که این موضوع را به فال نیک گرفته و امیدواریم مسیری ‌که از حدود سه سال گذشته برای بازگرداندن مجموعه مخابرات به ریل اصلی فعالیت خود آغاز شده، از این به بعد با سرعت، حمیّت و حمایت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان اینکه فرآیند احراز هویت به شکل الکترونیکی و برگزاری انتخابات تماما بر بستر شبکه امن و پرسرعت ارتباطی همراه اول و مخابرات انجام شد: از همکاری و هم افزایی ویژه وزارت ارتباطات در بخش‌های مختلف که حداکثر کمک و همیاری را با مخابرات در تامین ارتباطات پایدار در جای‌جای کشور انجام دادند، قدردانی ویژه به عمل می‌آوریم.

دکتر ابراهیم محمودزاده با بیان اینکه کار کلیت مجموعه مخابرات، کارستان بود و دست‌مریزاد می خواهد، اظهارداشت: بسیار اسباب خرسندی ست که با توافق عملکردی مناسب وزارت کشور، تمام فعالیت‌های اجرایی بخش ارتباطات در انتخابات، از جهات کمی و کیفی نسبت به ادوار قبل پیشرفت زیادی کرده است.

وی افزود: راهبری و مدیریت نهادهای بالادستی و وزارت ارتباطات در بخش انتخابات عالی بود و در نتیجه، دشمن قسم‌خورده این ملت، کاملا مأیوس شد که بتواند خللی ناچیز در عزم راسخ و تلاش خستگی‌ناپذیر مردم ایران به وجود آورد.

در این مراسم از معاونین و مدیران برتر شرکت مخابرات ایران که در برگزاری انتخابات، نقش ویژه‌ای داشتند با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.