×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر محمودزاده: شرکت مخابرات یک شرکت ملی است

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکترمحمود زاده ضمن بیان این مطلب در جمع مدیران ارشد ، روسای ادارات و مراکز مخابراتی منطقه تهران در این همایش که در روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های مجموعه شهید یگانه برگزارشد ، افزود: برای تحقق اهداف کلان نظرگرفته شده برنامه های توسعه صنعت ارتباطات وفناوری اطلاعات ، نیازمند نگاه ورویکرد ملی به شرکت مخابرات ایران هستیم.

وی افزود : تعدد مسئولیت های شرکت مخابرات ایران در کل کشور ، بر عهده داشتن نقش اصلی در تحقق سیاستگزاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گستردگی خدمات و سرویس ها در اقصا نقاط کشور، از جمله رویکرد های ملی شرکت مخابرات ایران است .

رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تبریک ابلاغ پروانه شرکت که با حضور مسئولان ارشد وزارت ارتباطات صورت گرفت تصریح کرد: اگرچه شرکت مخابرات ایران خصوصی است اما تحقق برنامه های درنظرگرفته شده مستلزم گسترش و استمرار حمایت های مستقیم و غیرمستقیم دولتی است تابیش از پیش در خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم و بخش های مختلف جامعه بویژه حوزه اقتصادی مثمر ثمر باشیم.

وی رشد وموفقیت مخابرات منطقه تهران و نایل آمدن به اهداف درنظرگرفته شده را نشان دهنده برنامه ریزی نظام مند و تدوین شاخص های مطلوب و پایش های مستمر عنوان کرد و گفت :انطباق یافتن با شرایط جدید در حوزه کسب وکار ، حفظ برندینگ در کنار توسعه کسب وکارهای جدید ، تداوم حرکت جهادی طرح نجما از جمله برنامه های است .

تشریح روند سیرتکاملی صنعت مخابرات و ارتباطات و نقش آن در اقتصاددیجیتال، از دیگر محورهای اصلی سخنان دکترمحمود زاده در این همایش بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.