×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 37 خبر
رونق سفرهای دریایی به مقصد جزیره کیش

به گزارش رویکرد کیش، داریوش حامد خواه با بیان این که دی ماه امسال تعداد ۲۶ هزار و ۴۶۲ نفر مسافر از مسیر دریایی به جزیره کیش سفر کرده بودند، اظهار داشت: در یک ماه گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر مسافر پس از دریافت خدمات مطلوب بندری و گردشگری جزیره کیش را به شهر مبدا ترک کردند.

حامدخواه در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: بندر تجاری کیش دی ماه امسال با بهره گیری از امکانات و تجهیزات هوشمند موجود در این حوزه؛ میزبان تعداد ۴ هزار و ۵۹۴ دستگاه خودروی سواری ورودی به این منطقه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ارائه خدمات شایسته به تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ دستگاه خودرو خروجی توسط لیندینگ کراف ها از جزیره کیش، افزود: بندر تجاری کیش با برخورداری از ظرفیت های ارزشمند در حوزه ارائه خدمات بندری، حفظ قوانین و کنوانسیون ها؛ به عموم مسافران و گردشگران که قصد سفر به جزیره کیش را دارند نقش مهمی را در حوزه گردشگری و اقتصادی ایفا می کند.

گفتنی است، بندر تجاری کیش یکی از مبادی و شاه راه های اصلی ورود به جزیره کیش هر ساله میزبان شمار زیادی از مسافران و گردشگران از نقاط مختلف کشور است و نقش محوری این بندر با هدف تبدیل شدن جزیره به بندر واسطه و ارائه کننده خدمات پشتیبانی به بنادر داخلی و بنادر کشورهای اطراف را بر عهده دارد.

شایان ذکر است یکی از ماموریت های اصلی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش رونق بخشی اقتصادی و گردشگری این منطقه است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.