×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 36 خبر
رویکرد پاکسان؛ حرکت بر محور سلامت است

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکسان، ارزیابان ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور با هدف ارزیابی و صحه گذاری بر روند پیشرفت پاکسان در فرایند تولید و عرضه سلامت محور محصولات از این مجموعه بازدید نمودند.

شرکت پاکسان

دکتر مازیار کرمعلی، عضو هیئت علمی دانشگاه و از داوران ارزیابی این جشنواره با حضور در مجموعه پاکسان هدف از این بازدید را همفکری و ایجاد بستری مناسب در مسیر بهبود فرایندهای شرکت خوشنام پاکسان عنوان نمود و فعالیت های انجام شده در راستای بهبود و توسعه فرایندهای سلامت محوری در شرکت پاکسان را شایسته تقدیر دانست.

دکتر کرمعلی با اشاره به اهداف ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور افزود: این جشنواره در تلاش است با ایجاد هم افزایی‌ و همکاری بین‌بخشی میان سازمان‌های متولی حوزه سلامت، جوامع علمی و صنایع تولیدی و خدماتی کشور، نقشی تاثیر‌گذار در ایجاد نگرش، فرهنگ تولید، عرضه و استفاده از محصولات سلامت‌محور ایفا نماید.

حامد کریمی مدیر روابط عمومی پاکسان

حامد کریمی مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان نیز ضمن تشریح جایگاه این مجموعه در سلامت جامعه گفت: از ابتدای فعالیت این شرکت رویکرد اصلی پاکسان همواره حرکت بر محور سلامت خانواده و جامعه بوده است و به همین منظور کنترل های داخلی و نظارت های درون سازمانی به نحو ویژه و شایسته ای در اجزای مختلف فرایندها و سیستم های مجموعه جاری می باشد.

کریمی با اشاره به حضور پاکسان در ادوار مختلف این جشنواره افزود: شرکت پاکسان طی حضور در چندین دوره جشنواره صنعت سلامت محور، موفق به کسب عناوین و نشان های مختلف شده است که این موضوع بیانگر حرکت صعودی این مجموعه بر مدار سلامت محوری و به کارگیری تمام تلاش خود برای ماندن در این مسیر است.

شایان ذکر است فرایند ارزیابی ششمین دوره جشنواره صنعت سلامت محور در حال انجام است و به زودی شرکت های برتر در این حوزه معرفی خواهند شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.