×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 18 خبر

• پیرو ابلاغیه شماره ۱۲۲/۱۰۱۵۷۳ مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سود سهام کلیه سهامداران (حقیقی و حقوقی) که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند از روز دوشنبه مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ از طریق شرکت سپرده‌گذاری اوراق بهادار و تسویه وجوه، به شماره حساب معرفی شده در سامانه سجام واریز می‌شود.
• از سهامداران محترم تقاضا می‌شود برای تسهیل در دریافت سود سهام خود، حداکثر تا ۸ مرداد ۱۴۰۱ با مراجعه به وب سایت www.sejam.ir نسبت به تکمیل ثبت نام در سامانه سجام اقدام نمایند.
• پرداخت سود سهامداران غیرسجامی با توجه به مدت زمان لازم برای طی فرآیند پرداخت سود توسط شرکت سپرده‌گذاری و اعلام لیست سهامداران غیر سجامی توسط آن شرکت، به شرح زیر واریز می‌شود:
• پرداخت سود سهام به سهامداران حقیقی از روز سه‌شنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ از طریق اداره امور سهام بانک خاورمیانه و به شماره‌حساب‌های معرفی شده سهامداران انجام خواهد شد.
• پرداخت سود سهام به سهامداران حقوقی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد گردان‌ها از روز سه‌شنبه مورخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ از طریق اداره امور سهام و به شماره‌حساب‌های معرفی شده سهامداران انجام خواهد شد. ارائه آگهی ثبتی و آخرین تغییرات برای سهامداران حقوقی و آگهی تاسیس مجوز فعالیت برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری و آگهی تاسیس و مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با سهامدار برای سبدگردان‌ها الزامی است.
• از سهامداران حقیقی، حقوقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردان‌ها درخواست می‌شود در صورتی که تاکنون اطلاعات ارتباطی و شماره حساب خود را به بانک اعلام ننموده‌اند با مراجعه به وب سایت بانک خاورمیانه به نشانی www.middleeastbank.ir فرم مربوط به اطلاعات سهامداری را تکمیل و ضمن ارسال به شماره دورنگار ۸۸۷۲۹۸۵۱-۰۲۱ و یا به پست الکترونیکی info@middleeastbank.ir ، اصل فرم تکمیل شده را به آدرس پستی: تهران، خيابان احمد قصير (بخارست)، خيابان پنجم، شماره ۲، ساختمان مرکزی بانک خاورمیانه، طبقه همكف، اداره امور سهام، کد پستی: ۱۵۱۳۶۴۵۷۱۷ تحویل و یا ارسال نمایند.

• بانک خاورمیانه به منظور رعایت ضوابط و مقررات حقوقی و افزایش امنیت اطلاعات و کاهش ریسک مالی سهامداران قادر به پرداخت سود سهام خارج از روال متعارف اعلامی نیست و در صورت عدم رعایت مفاد ذکر شده سود سهام به مشتریان پرداخت نخواهد شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.