×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه در دیدار با مدیر و کارشناسان حراست منطقه با تاکید بر نقش صیانتی حراست از سازمان و همکاران بر اهمیت رسیدگی به فساد اشاره کرد و افزود: اقتدار حراست در برخورد با تخلفات قابل تقدیر است و باید بابت این مهم تشکر کرده که همه موضوعات سازمان توسط حراست کنترل می شود.
شریفی تاکید بر عدالت در کار حراستی را مهم تلقی کرد و افزود: سلامت ، شرع، اصول و اخلاق ، شاخص اصلی همکاران حراست است ضمن اینکه ضرورت دارد بررسی پرونده ها و اسناد بدون سوگیری و به صورت دقیق بررسی شود.
شهردار منطقه ۵ با تاکید بر نقش کمک و تسهیل‌گر در تصمیمات حمایتی توسط حراست اذعان داشت: توجه به استفاده درست از قدرت دستگاه نظارتی حراست در راستای حمایت از سازمان و همکاران امری ضروری است.
وی افزود: لازم است که همکاران حراست از ورود به حوزه اجرایی خودداری کرده و نقش نظارتی در سازمان داشته باشند و به نوعی مشاور امین شهردار لقب بگیرند.
شریفی تاکید کرد : در حراست اصل بر نگاه مثبت است و نه به دنبال تخلف بودن و باید این نکته همواره رعایت شود.
شهردار منطقه ۵ با تاکید بر اهمیت توجه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اذعان داشت: اهمیت حفظ اخلاق در حراست و تذکر به مدیران و کارشناسان در حفظ این روحیه حایز اهمیت است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.