×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 47 خبر

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین نعمتی با اعلام اینکه پست ۴۲میلیون رکورد اطلاعات مکانی(کدپستی) در اختیار دارد، گفت: مطابق قانون، این شرکت متولی اطلاعات مکانی، به عنوان بخشی از اطلاعات پایه کشور است.

وی افزود: کدهای پستی را هر شش‌ماه یک‌بار به‌روز رسانی می‌کنیم که این اطلاعات به روزرسانی شده، در بسیاری از مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کاربرد و اهمیت دارند.

نعمتی ادامه داد: در اختیار داشتن همین بانک اطلاعاتی بزرگ باعث شد به سراغ پروژه جی‌نف برویم تا از این طریق به هر مکان در کشور یک آدرس اختصاص دهیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مطابق استانداردی که از کشور استرالیا الگوبرداری شده، در پروژه جی‌نف، از آدرس شهر به‌صورت دقیق و جزئی و با یک نشانی پستی منحصربه‌فرد، به محل موردنظر می‌رسیم.

وی درباره نحوه خدمت‌رسانی به مردم در دوران شیوع کرونا گفت: شرکت‌ملی‌پست نخستین شبکه ارتباطی کشور است که از زمان شیوع کرونا با توجه به شرایط روانی حاکم بر جامعه، ارائه خدمات خود را بدون توقف ادامه داد و هیچ‌یک از دفاتر پستی را تعطیل نکرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست اضافه کرد: با تشکیل ستاد بحران و کارگروه‌های ویژه در استان‌ها و شهرهای کشور درباره چگونگی فعالیت در این دوره و نیز با تأمین اعتبارات مالی و فراهم آوردن تجهیزات مورد نیاز، خدمت‌رسانی به مردم همچنان در حال انجام است.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.