×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 35 خبر

به نقل از استاندارد؛ رئیس، نایب رئیس و دبیران سندیکاها، انجمن و اتحادیه تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی، امروز (شنبه ۲۸ مرداد) با رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این سازمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر مهدی اسلام‌پناه در این نشست بر رفع ایرادات اساسی در صنعت آسانسور برای افزایش سطح ایمنی و رضایت شهروندان تاکید کرد و عزم سازمان ملی استاندارد ایران را برای ساماندهی این صنعت راسخ و قطعی دانست.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حدود ۳ هزار واحد تولیدکننده و خدمات آسانسور و پله برقی دارای پروانه در این صنعت اظهار داشت: اجماع نظرات و یکپارچگی اطلاعات در این صنعت به رفع بسیاری از معضلات موجود خاتمه می دهد.

دکتر اسلام‌پناه با بیان اینکه جامعه باید در بهره برداری از آسانسورها و پله برقی احساس امنیت داشته باشد یادآور شد: این اطمینان خاطر در هنگام بروز وقایع طبیعی و اتفاقات احتمالی با نگاه آینده نگرانه باید بیشتر باشد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، نظم دهی صنعت آسانسور را ضروری دانست و متذکر شد: هیچ بنگاهی حق ندارد برای کسب حاشیه سود بیشتر، قوانین و مقررات را نادیده بگیرد و سلامت و ایمنی شهروندان را به مخاطره اندازد.

دکتر اسلام‌پناه از رصد و پایش دقیق آسانسورهای ساختمان ها در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این سازمان در دوره تحولی خود نسبت به رعایت ضوابط و مقررات استاندارد مسامحه ندارد و در مواجهه با تخلف احتمالی شرکت های بازرسی به جد برخورد قانونی خواهد کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران بابیان اینکه استانداردها و دستورالعمل های تولید و بهره برداری از آسانسور روزآمد می شود از اعضای سندیکاها، انجمن و اتحادیه خواست که در ترسیم نهایی آن اعمال نظر کنند.

در این نشست روسای سندیکاها، انجمن و اتحادیه تولیدکنندگان و خدمات آسانسور، مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود را برای شکل‌گیری نظام مبتنی بر کیفیت و استاندارد در صنعت خود طرح کردند که مورد حمایت و استقبال رئیس سازمان ملی استاندارد ایران قرار گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.