×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت، جعفر ربیعی،مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، از عرضه سهام ۳ شرکت پتروشیمی در بورس خبر داد و گفت: سهام سه پتروشیمی نوری، بندرامام خمینی و پتروشیمی بوعلی طبق قولی که داده شده امسال در بورس عرضه خواهد شد.
وی افزود: ساز و کار شفافیت مالی پتروشیمی نوری نیز مراحل نهایی را طی می‌کند و زمان عرضه این سهام به سازمان بورس بستگی دارد.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس درباره میزان تولید این شرکت در سال گذشته هم گفت: آمار‌های نهایی در حال جمع بندی است، اما ۹۵ درصد از ظرفیت تولیدی برنامه ریزی شده درسال گذشته محقق شده است و با بهره برداری از طرح‌هایی مانند پتروشیمی ایلام، پتروشیمی لردگان و پالایشگاه بید بلند ۲ میزان تولید نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.
وی افزود: طرح جمع آوری گاز‌های مشعل مناطق نفت‌خیز جنوب یکی از مهمترین طرح‌های بالادستی نفت است که در هلدینگ خلیج فارس تعریف شده است. اقدامات اولیه این طرح در سال گذشته آغاز شده است و بعد از بهره‌برداری گاز‌های فلر مناطق نفت‌خیز جنوب جمع آوری شده و به پالایشگاه بید بلند ۲ منتقل می‌شود و بعد از تصفیه و جداسازی به عنوان خوراک پتروشیمی‌های پایین دست مصرف می‌شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.