×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی از بیرجند، اسدپور سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۰ مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی برای فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در استان صادر شده است.

او گفت: مجوز‌های این بخش شامل پروانه تولید کارگاهی، اعلامیه تأسیس، پروانه تولید انفرادی و کارت شناسایی است که بر حسب حجم تولید و فعالیت پس از بازدید از کارگاه به متقاضیان اعطا می‌شود.

اسدپور گفت: گروه‌های نساجی سنتی، بافته‌های داری، گوهر سنگ‌ها، چرم و چوب از پرطرفدارترین گروه‌های صنایع دستی طی امسال برای صدور مجوز بوده اند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: صدور مجوز‌های لازم برای کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و فعالان این حوزه یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های معاونت‌های صنایع دستی در ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

فعالان و علاقمندان حوزه صنایع دستی می‌توانند با مراجعه به سامانه هوشمند صدور مجوز به آدرس http://my.mcth.ir مدارک لازم را بارگذاری و پس از بررسی و تأیید توسط کارشناسان، مجوز مربوطه را دریافت کنند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.