×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 34 خبر

به گزارش خط اقتصادی به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، اعضای هیات مدیره انجمن و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی امروز دوشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰در محل سالن همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی سازمان مطالعات و بهره وری نیروی انسانی برگزار شد.

در قسمت رقابتي اين جشنواره بيش از ۱۵۰۰ اثر در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی – داستان‌سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (کتاب – نشریه داخلی – بروشور- ویژه نامه)، هنرهای تجسمی/ بصری (پوستر – اینفوگرافی – عکس- کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (فیلم‌های مستند- تیزر- کلیپ- انیمیشن- موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وبسایت- مولتی‌مدیا- شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی)، تبلیغات (تبلیغات مکتوب شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی)، تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانه‌های درون و برون‌سازمانی)، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، جایزه ویژه و نحوه ارائه آثار در دو قالب چاپی و الکترونیکی مورد ارزيابي قرار گفتند و براساس رای هیات داوران، مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به عنوان برگزيده ملي در نحوه ارايه آثار رتبه اول، عكس رتبه اول، صفحه آرايي رتبه دوم، مولتي مديا رتبه دوم و در بخش خبر رتبه سوم را کسب كرد. در اين جشنواره از محسن محمدیان مشاور مدير عامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اهدا تندیس و لوح تقدیر شد.

گفتني است، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی باهدف آشنايي با اصول و استانداردهاي نشرالكترونيك و مكتوب در روابط‌عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط‌عمومي در حوزه فعاليت‌هاي انتشاراتي، فرهنگ‌سازي مناسب و تكريم و معرفي نخبگان و الگوهاي برتر در حوزه انتشارات، تبيين نقش تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي و آموزشي در فرآيند نشر، دستيابي به راهكارهاي مناسب براي اعتلا و ارتقاي نشر الكترونيك و مكتوب در روابط‌عمومي‌ها، ايجاد فضاي رقابتي سالم و شور و نشاط علمي و تعامل بين متخصصان و كارشناسان اين عرصه، فراهم شدن بستر مناسب جهت عرضه آثار شاخص و تحرك بخشيدن به فعاليت‌هاي انتشاراتي به لحاظ كيفي و كمي برگزار شد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.