×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

به گزارش اقتصاد و تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در این جلسه مهرداد محقق‌زاده به عنوان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی معارفه و از زحمات رحیم اردلان، معاون سابق اداری و مالی تقدیر شد.

همچنین روزبه کردونی به عنوان سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی و دکتر شهرام غفاری، رئیس سابق موسسه عالی پژوهش به عنوان مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی معارفه شدند.

محمدحسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: جابجایی مدیران در سازمان روال طبیعی دارد و این جابجایی‌ها باعث افزایش تحرک و ارتقاء کیفیت کار سازمان می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای اردلان از مدیران باسابقه و خوش نام سازمان تأمین اجتماعی است، افزود: از زحماتی که ایشان در دوره تصدی معاونت اداری و مالی متقبل شدند، تشکر می‌کنیم و سازمان تأمین اجتماعی از توانمندی ایشان بهره‌مند خواهد بود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه آقای محقق‌زاده نیز از مدیران با سابقه سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: از ایشان بابت قبول مسئولیت تشکر می‌کنم.

زدا با بیان اینکه موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی از جمله موسسات ارزشمند این سازمان است، گفت: دکتر غفاری که از مدیران شناخته شده سازمان هستند و تصدی مدیریت این موسسه را برعهده داشتند، به عنوان مدیرکل امور بین‌الملل منصوب شده‌اند. برای ایشان در این مسئولیت آرزوی توفیق داریم و از زحمات ایشان در موسسه عالی پژوهش تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در موسسه عالی پژوهش نیز دکتر کردونی، از مدیران خوش نام وزارت کار به عنوان سرپرست موسسه منصوب شده‌اند و از ایشان بابت پذیرش این مسئولیت تشکر می‌کنیم.

رحیم اردلان، معاون سابق اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در این جلسه گفت: به آقای محقق‌زاده بابت انتصاب به عنوان معاون اداری و مالی تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. از مدیران و کارکنان سازمان نیز که در این سال‌ها با آنان همکاری داشته‌ام، تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به بیان گزارشی اجمالی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در معاونت اداری و مالی در دوره تصدی این مسئولیت پرداخت و گفت: سامانه جدید اداری سازمان در این دوره طراحی شده و در مراحل نهایی قرار دارد که منجر به تحول اساسی در این حوزه می‌شود. امیدوارم این سامانه با پیگیری آقای محقق‌زاده به مرحله عملیاتی برسد.

مهرداد محقق‌زاده، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از اعتماد آقای زدا برای واگذاری این مسئولیت و همچنین از آقای اردلان بابت زحماتی که در این سال‌ها متقبل شدند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای سازمان در تصمیم گیری‌های سهیم هستند، گفت: هر کدام از همکاران و واحدهای سازمان به سهم خود برای اعتلای سازمان و بهبود روند خدمت رسانی، مسئولیتی بر عهده دارند و تلاش خواهیم کرد که در حوزه معاونت اداری و مالی به سهم خود برای بهبود و ارتقاء عملکرد سازمان تلاش کنیم.

دکتر روزبه کردونی، سرپرست موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: موسسه عالی پژوهش برای کسانی که در حوزه رفاه اجتماعی کار کرده اند، آشنا است.

وی افزود: در سال‌های اخیر در این موسسه کار بزرگی صورت گرفته و احیای جایگاه و نام این موسسه نتیجه زحماتی است که دکتر غفاری و سایر همکاران موسسه کشیده‌اند.

دکتر شهرام غفاری، رئیس سابق موسسه عالی پژوهش که به عنوان مدیرکل امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شده است، گفت: ۴ سال در موسسه عالی پژوهش بودم و مطمئنا با حضور دکتر کردونی روند ارتقاء موسسه تداوم خواهد داشت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.