×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نظارت ستادی سازمان بازسی شهرداری تهران از منطقه ۳

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در جلسه با رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونین ایشان، گزارشی از وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و اتمام یافته معاونت‌های مختلف این منطقه طی سه سال گذشته ارائه و ابراز امیدواری کرد با افزایش سرانه ورزشی این منطقه و بهره برداری از سوله ورزشی صدر (فرهنگ و ملل)، مجموعه ورزشی قاضی الصابر(ع)، زورخانه ده ونک و … شهروندان این محلات از خدمات این اماکن نهایت استفاده را داشته باشند.

شهردار منطقه ۳ در این گزارش، موضوعات مرتبط با مباحث شهرسازی، درآمدی و تکمیل پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری را به عنوان اقدامات اولویت‌دار این منطقه برشمرد.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونین ایشان به همراه شهردار و مدیران ارشد منطقه ۳ از مجتمع تجاری رودبار، پروژه چهارراه جهان کودک، مسقف سازی ایستگاه تاکسی پایانه ونک، سوله بازیافت، سرای محله ده ونک، کتابخانه ده ونک، اسکان کارگری ناحیه یک، مرکز خرید شیخ بهایی، زورخانه ده ونک، امامزاده قاضی الصابر(ع)، پروژه بوستان چمران، پروژه کاوه-رزمجوبین، پایانه قلهک و … بازدید کردند.

در این بازدید رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران و هیئت همراه، آستان مقدس امامزاده قاضی الصابر (ع) و مزار شهدای این امامزاده را زیارت کردند.

دیدار چهره به چهره با پرسنل شهرداری منطقه ۳ و شنیدن مشکلات و دغدغه های ایشان، برنامه پایانی بازدید یک روزه رییس سازمان شهرداری تهران از این منطقه بود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.