×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 39 خبر

در این مراسم دکتر علی نصیری سرپرست سازمان با اشاره به دو شیوه حکمرانی در نظام های سیاسی دنیا با استفاده از نخبگان و اقدامات مردمی، از رویکرد دوم به عنوان رویکرد مورد قبول در انقلاب اسلامی یاد کرد که از روزهای آغازین انقلاب با تدابیر حضرت امام(ره) در کشور شکل گرفت و بر اساس آن عمده نهادسازی‌ها با استفاده از نیروهای مردمی شکل گرفت و نخبگان به عنوان تسهیل‌گر اقدامات در آن حضور داشتند.

به گفته نصیری بسیج به عنوان یکی از نهادهای مردمی برآمده از انقلاب اسلامی در متن زندگی ما حضور داشته بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان نهادی خدمت‌رسان در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم بوده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در مدیریت بحران، استفاده از ظرفیت این نهاد انقلابی را در آموزش‌های مردمی و کمک رسانی در زمان وقوع بحران واجد اهمیت فراوان دانست که به نفع مردم تلاش می‌کند.

در ادامه این مراسم مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان نماد تفکر دینی در انقلاب اسلامی یاد کرد که به کشورهای دیگر نیز صادر شده است.

وی افزود: اگر مسئولان دنبال یک اکسیر می‌گردند ، این اکسیر بسیج است که در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

در ادامه این مراسم مهندس محسن نادی مشاور سازمان به بیان خاطراتی از ش آغاز جنگ و نقش دکتر چمران در مقابله با دشمن پرداخت.

در پایان این مراسم ضمن معرفی حسن قمری به عنوان سرپرست پایگاه مقاومت بسیج سازمان از بسیجیان فعال سازمان تقدیر به عمل آمد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.