×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 39 خبر

طی مدت سه ماه گذشته کارگاه های آموزش روش تدریس علوم ‌انسانی توسط دکتر احمد پورقاسم با یاری اساتید دیگر در این حوزه به‌ عنوان منتور برگزار شد و مطالب بسیاری در حیطه روش تدریس علوم‌انسانی به‌صورت عملی و کارگاهی بحث‌وبررسی شد. سرکار خانم دکتر شمسی، سرکار خانم دکتر رشیدی، سرکار خانم همایون‌فر، خانم ساعدی، خانم قوامی و خانم محققی از جمله منتورهای این دوره بودند که با صبوری بسیار داوطلبین این دوره‌ها را جهت ارائه هر چه‌بهتر تدریس خود یاری کردند. دوره اول این برنامه که سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود با حضور داوطلبانی است که در ابتدای دوره با حیرت و ناباوری نسبت به نتیجه عملی این کارگاه ها، جلسات را دنبال می‌کردند شروع و نتیجه آن باعث حیرت فرد فرد شرکت کنندگان در حوزه های مختلف علوم انسانی شد.
عصر پنج‌شنبه این هفته ۱۵ اردیبهشت، ساعت ۱۸:۰۰، کلاس هفت شهر تدریس از سلسله مباحث روش تدریس علوم‌انسانی توسط دکتر احمد پورقاسم به صورت برخطربرگزار خواهد شد. انتخاب عبارت «هفت شهر تدریس» با استفاده از «هفت شهر عشق» عطار گویای سیر و سلوکی است که معلم در بهبود روش تدریس خود باید داشته باشد و حکایت از آن دارد که صرف دانستن این مراحل اگر با تدبر، تمرین و کسب مهارت لازم در تدریس همراه نباشد، راه به جایی نخواهد برد. همان‌طور که از نام دوره مشخص است، طی این مرحله بی همرهی خضر ممکن نیست و منتورهای مجموعه به‌سان خضر نبی، لحظه به لحظه در بهبود تدریس عزیزان بدون هیچ چشم داشتی همراهی می کنند.

روز پنج‌شنبه به جمع‌بندی و بررسی دوره‌ای که گذشت اختصاص دارد و نکات اساسی درباره نقشه راه روش تدریس علوم‌انسانی گفتگو خواهد شد. پس از اتمام دوره، اعضای این گروه وارد مرحله بعدی سلسله مباحث کاربردی سازی علوم‌انسانی خواهند شد.

در عین حال، فرصت ثبت‌نام در دوره مقدماتی روش تدریس علوم‌انسانی برای متقاضیان جدید در سایت روش آموزش به آدرس raveshamuzesh.ir فراهم شده است.

نویسنده خبر : علیرضا باقری پور

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.