×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پاکسازی پاتوق معتادین متجاهر در طرح “ساماندهی آسیب های اجتماعی”

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار این منطقه با بیان این مطلب ابراز داشت: طبق گزارش های مردمی و اطلاعات موجود، شهرداری این منطقه با همکاری نیروی انتظامی و گشت خدمات اجتماعی، پاتوق های معتادین متجاهر که به جمع آوری زباله و دپو در ساختمان های نیمه کاره و متروکه می پرداختند، با حضور عوامل اجرایی پاکسازی شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه از مشارکت شهروندان محلی در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: در اجرای طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی مشارکت مردم و همکاری نهادهای متولی امر همچون نیروی انتظامی،سازمان بهزیستی و … نقش بسزایی دارد که الحمدالله در منطقه ۳ این امر با برگزاری جلسات مختلف در منطقه و همکاری دوسویه بین سازمانی محقق شده است.

جوانی افزود:طرح ضربتی جمع آوری کلونی های آسیب زا اجتماعی در راستای صیانت و ارتقا امنیت محلات و حمایت از حقوق شهروندی در محلات این منطقه ۳ اجرا شد.

شهردار منطقه ۳ با اشاره به تأکید شهردار تهران مبنی بر اجرای صحیح و فوری طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بازه مشخص شده بیان داشت: در این طرح ضمن شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی، جذب، جمع‌آوری و ساماندهی این افراد و معرفی به مراجع ذیصلاح در راستای ارتقای امنیت محلات انجام می شود.

به گفته این مسئول، شناسایی و پاکسازی پاتوق های آسیب زا ، مراقبت دائمی از نقاط آسیب، بهسازی فضاهای بی دفاع شهری، شناسایی زباله گردها و مراکز غیر مجاز خرید و فروش ضایعات از جمله اقدامات در این طرح است.

جوانی تاکید کرد: در این طرح، جذب افراد جامعه هدف توسط گشت حامی شهر، غربالگری اولیه افراد جمع آوری شده در پایگاه خدمات اجتماعی منطقه، جمع آوری زباله گردهای غیرمجاز و توقیف بار زباله گردها و ارجاع بار به ایستگاه مدیریت پسماند صورت گرفت.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.