×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۶ دستگاه گوشی جایزه سور اردیبهشت سامانیوم

به گزارش سامان رسانه، دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) ویژه اردیبهشت ماه برگزار که در این قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی گلکسی اس۲۴ اولترا و ۵ دستگاه گوشی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای به برندگان خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

بر این اساس، تمامی کاربران باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) می‌توانند با صرف حداقل ۱۰۰۰ امتیاز، برای گوشی گلکسی اس۲۴ اولترا و حداقل ۱۰۰ امتیاز برای گوشی گلکسی اس ۲۳ اف‌ای یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی کسب کنند و در صورت داشتن امتیاز لازم، هیچ محدودیتی از نظر تعداد برای خرید شانس قرعه‌کشی وجود ندارد.

همچنین لازم به ذکر است که به دلیل استقبال مشتریان از قرعه‌کشی های سامانیوم این دور از سور بهار سامانیوم در دو ماه اردیبهشت و خردادماه برگزار می شود که اطلاع رسانی مربوط به جوایز سور خردادماه متعاقبا انجام خواهد شد.

گفتنی است، همچون دور گذشته، در این دور از جشنواره سورسامانی نیز رده وفاداری مشتریان در شانس آن‌ها برای شرکت در قرعه‌کشی تأثیرگذار است، به‌طوری‌که

مشتریان رده آبی ضریب یک، رده برنزی ضریب دو، رده نقره‌ای ضریب پنج و رده طلایی ضریب ۱۰ برای هر شانس خواهند داشت. به طور مثال چنانچه مشتریان برنزی ۵ شانس بخرد، در هنگام قرعه‌کشی این افراد دارای ۱۰ شانس شرکت در قرعه‌کشی خواهند داشت.

تمامی اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) که حساب و کارت بانک سامان دارند، می‌توانند با انجام هریک از عملیات کارت به کارت، خرید شارژ از درگاه‌های سامان، دریافت موجودی، خرید کالا و خدمات و پرداخت قبض از درگاه‌های سامان و انتقال ساتنا و پایا می‌توانند امتیاز سامانی کسب کنند.

همچنین برای عضویت در سامانیوم کافی است از طریق اپلیکیشن موبایلت وارد صفحه پروفایل شوید و از بخش سامانیوم به عضویت باشگاه مشتریان بانک سامان در بیایید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.