×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این روزها افتتاحیه‌های پی‌ در پی شعبات نوین فروشگاه رفاه در سراسر کشور زبانزد خاص و عام است و این بار یک فروشگاه ۲۳۰۰ متری در مجتمع تجاری عمارت گلدسته جنب هتل عباسی و در یکی از تاریخی‌ترین خیابان‌های اصفهان خدمت‌رسانی دیگر از شعبات این فروشگاه اصیل و ریشه‌دار کاملا ایرانی است.
عمارت گلدسته مجهز به سطح فروشی نوین و به‌روز با غرفه‌های تخصصی مواد غذایی تازه، غذای گرم و خانگی، فست فود، لبنیات تازه، قصابی، مرغ، ماهی، بیکری، لوازم خانگی، پوشاک و منسوجات و همچنین ویژگی‌های دیگری همچون: محصولات اختصاصی رفاه، پارکینگ اختصاصی، قیمت‌های پرتخفیف، کالاهای مرغوب و کنترل شده و … است.

آیین افتتاحیه این فروشگاه فاخر با برنامه‌های جذابی مانند کنسرت گروه موسیقی پازل باند، اهدای خودروی برلیانس، آتش بازی، برش کیک و روبان و … بود که با حضور مدیران و پرسنل رفاهی، مقامات استانی، مسئولان دولتی و مشتریان همیشه وفادار رفاه برگزار شد.
گفتنی است، این فروشگاه با خدمات نوین و دامنه کالایی گسترده و همچنین قیمت‌های باورنکردنی می‌تواند شما را از رفتن به فروشگاهی دیگر برای تهیه مایحتاج ضروری‌تان، بی‌نیاز کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.