×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در این دیدار که با حضور مهندس آقا محمدی عضو هیات مدیره پاس و رییس اداره خدمات نوین بانک صادرات و آقای مهندس صالحی مدیر امور شعب بانک صادرات ایران در استان قم و معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد بر هم افزایی و تعامل بیشتر شرکت پاس و امور شعب استان قم تاکید شد.

مهندس صالحی در این دیدار ضمن خیر مقدم و ابراز امیدواری نسبت به تغییرات اخیر در شرکت پاس افزود: اهتمام جنابعالی بعنوان مدیرعامل یکی از مهم ترین شرکت های بانک صادرات برای تعامل بیشتر با شعب مختلف بانک، نشان از تغییر رویکرد مثبت و تلاش برای افزایش همکاری ها دارد که در خور تقدیر و توجه است.

دکتر آقابابایی مدیرعامل پاس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و تعامل امور شعب بانک صادرات در استان قم گفت: با شکل گیری تعامل سازنده ای که با مدیران ارشد بانک صادرات پدید آمده و همچنین حسن نظر جناب آقای دکتر ایمانی مدیرعامل محترم بانک صادرات ایران نسبت به پاس به زودی شاهد تحولات قابل توجه و ارتقای جایگاه شرکت و بانک خواهیم بود. همچنین با سطح همکاری مثبتی که در این استان شاهد آن هستیم بسیار امیدوارم در آینده نزدیک همکاری پاس و بانک در استان قم یکی از الگوها و نمونه های هم افزایی اثربخش پاس و بانک معظم صادرات ایران باشد.

در ادامه این سفر استانی مدیرعامل شرکت پاس ضمن دیدار از مرکز این شرکت در استان قم و قدردانی از زحمات همکاران این دفتر بر لزوم توجه ویژه به مشتریان بانک و شرکت تاکید کرد.

همچنین در این سفر دکتر حمزه آقابابایی با تعدادی از مشتریان ویژه شرکت دیدار داشتند و از نزدیک وضعیت رضایت و خدمات رسانی به این مشتریان را بررسی کردند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.