×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

در جریان این تور صنعتی که از خطوط مختلف شرکت داروسازی جابربن‌حیان و با حضور تعداد کثیری از خبرنگاران بازدید به عمل آمد، دکتر عاصم عبدالله‌پور مدیرعامل داروسازی جابربن‌حیان روند داخلی‌سازی اقلام تولیدی و کیفیت محصولات شرکت را تشریح کرد.

همچنین در قالب این تور صنعتی بخشی از دستاوردهای شرکت، محصولات معتبر شرکت داروسازی جابربن‌حیان در سطح بازار، روند جذب نیروهای متخصص و توانمند در این شرکت، اقدامات اجرایی درباره توسعه محصولات دانش بنیان و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حاضر معرفی شد.

همچنین دکتر عبدالله‌پور به تاریخچه تشکیل شرکت و گام‌های برداشته شده درباره رفع نیاز کشور به برخی اقلام دارویی توسط شرکت داروسازی جابربن‌حیان اشاره و بخشی از عملکرد شرکت در دوره اپیدمی کرونا را تشریح کرد.برگزاری تورهای رسانه‌ای و آشنایی اهالی رسانه با فعالیت‌ها و اقدامات شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ آینده پویا مورد تاکید دکتر فتح‌الهی مدیرعامل هلدینگ بوده و ایشان بر توجه جدی همه ارکان اداری و تولیدی مجموعه تحت پوشش به مولفه‌ها و شاخصه‌های اصلی “جهاد تبیین” تاکید ویژه دارند.

“جابربن‌حیان” از جمله شرکت‌های تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری “شفادارو” است و هلدینگ شفادارو نیز تحت نظارت هلدینگ آینده پویا فعالیت می‌کند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.