×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش خط اقتصادی ، محمود یوسفی مجری خط ۱۰ مترو، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث میدان اتریش در خط ۱۰ متروی تهران، اظهار کرد: قطعه نخست خط ۱۰ مترو تهران به طول ۱۴۵۰۰ متر، حدفاصل میدان دریاچه شهدای خلیج فارس تا میدان کتاب خلاصه می‌شود که در فاز نخست آن، جمعاً ۳ ایستگاه ساخته خواهد شد.

وی افزود: به دنبال آماده شدن نقشه‌های اجرایی و در فاصله کمتر از ۲ ماه از آغاز رسمی عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس، حفاری‌های اولیه ایستگاه میدان اتریش نیز شروع شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به تراز سکوی ایستگاه برسیم.

مجری خط ۱۰  متروی تهران تصریح کرد: در ادامه راه، عملیات اجرایی ایستگاه‌های میدان کوهسار که با خط ۶ ایستگاه تقاطعی دارد و میدان کتاب را که با خط ۷ ارتباط پیدا خواهد کرد پیش رو خواهیم داشت که امیدواریم با تأمین به موقع منابع مالی لازم، بتوانیم بدون وقفه و طبق برنامه زمان‌بندی اولیه، پروژه را پیش ببریم. یوسفی به این نکته اشاره کرد که در بهترین حالت ممکن، ساخت قطعه نخست خط ۱۰ و ۳ ایستگاه مدنظر برای فاز نخست آن ۴ سال زمان نیاز دارد و اینها همه در شرایطی است که منابع مالی پروژه با کمترین تاخیر زمانی محقق ‌شود تا وقفه‌ای در کار دستگاه حفار مکانیزه و همچنین عملیات احداث ایستگاه‌ها پیش نیاید.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.