×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین گفت: ساخت و تولید قطعات دانش بنیان منجر به کاهش وابستگی واردات کشور می شود و هیچ محدودیتی برای تولید این محصولات که دارای ارزش افزوده بالایی نیز هستند؛ وجود نداشته و بایستی در دستور کار شرکت های تولیدی قرار گیرد.

وی در ادامه این جلسه، توسعه و رشد هر سازمانی را با همدلی و هم افزایی کارکنان امکان پذیر دانست و ادامه داد: شرکت پگاه زنجان با نیروی انسانی جوان و متعهد، سلامت کار و عملکرد مناسب، توانسته است یکی از شرکتهای برتر صنایع شیر ایران باشد.

محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان نیز ضمن خیر مقدم و قدردانی از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه نمود. وی این اقدامات را مقدمه کار در مسیر پیشرفت پروژه های توسعه ای این شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با همدلی و همراهی پرسنل، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

شورای اسلامی کار پگاه زنجان نیز به نمایندگی از مدیریت و پرسنل این مجموعه به پاس حمایت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگری از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران تقدیر نمود. شایان ذکر است دکتر نیازی رئیس هیئت مدیره، محمد علی کارگر مطلق معاونت تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها، قنبر مختاری مدیر حراست، جواد اورسجی قشلاق مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل، علی بازگیر مدیر حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران نیز در این جلسه حضور داشتند.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.