×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 22 خبر
پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پی انجام عملیات غرورآفرین «وعده صادق»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در پی حمله غروآفرین موشکی-پهپادی سپاه اسلام با مضمون «وعده صادق» به سرزمین‌های اشغالی که موجی از شور و شعف را میان امم اسلامی به پا کرد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، پیامی صادر کرد.

در متن مهندس علی زارعی آمده است؛

بِسْمِ اللهِ قَاصِمُ‌ الْجَبَّارِینَ‌

رهبر معظم انقلاب: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.

سلام بر صبحی که با وعده صادق آغاز شد و صدای شکستن استخوان‌های ظلم و استکبار آمد، سلام بر مشعل‌های سرخ بر فراز قدس، بر شیردلان عرصه توحید، بر مردان دوراندیش، بر حاج قاسم بر طهرانی‌مقدم، بر حاج احمد، بر روز موعود و بر لحظه‌ لرزش خانه عنکبوت و بر ساعت انهدام سطوت و صفوف کفر.

سلام بر سپاه غیور، نستوه، مقاوم و شیردل، بر پاسدار انقلاب و امت اسلام، بر یاری‌دهنده محرومان و مستضعفان، بر پناه آوارگان و بر منتقم بیچارگان.

اینجانب اقدام شجاعانه و به‌هنگام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه سربازان جان برکف، بی‌باک سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را در انجام فخورانه و عزتمندانه عملیات «وعده صادق» که امت اسلام را از حیث وجود یک منتقم منسجم دلگرم ساخت، به پیشگاه قدسی حضرت ولیعصر (ارواحنا لتراب مقدمه فداه) و رهبری مدبرانه و عزتمندانه مقام شامخ ولایت، حضرت امام خامنه‌ای(روحی فداه) تبریک و شادباش عرض می‌نمایم و از درگاه حضرت باریتعالی برای ایران عزیز، مقتدر و پهناور آرزوی عزت و سربلندی مستدام دارم.

علی زارعی

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.