×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرصت ویژه ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی، با هدف تشویق، آشنایی و اُنس هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و این ماه نورانی، جشن بهار اولی ها با اجرای برنامه های شاد و خاطره‌انگیز برگزار می شود.
وی افزود: در این مراسم، روزه اولی‌ها از برنامه هایی نظیر سخنرانی با موضوعات تربیتی، برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان، سرود و …بهره مند می شوند.
شهردار منطقه۲ گفت: این مراسم همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در بوستان نهج البلاغه با حضور مديران شهری، آموزش و پرورش، ستاد اقامه نماز استان تهران و پسران روزه اولی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه از اولین روز حلول ماه مبارک رمضان از سوی مدیریت شهری منطقه، جشنواره فرهنگی، ورزشی و دینی دهکده بهار ایران در بوستان نهج البلاغه در حال برگزاری است، گفت: همزمان با ولادت با سعادت امام حسن (ع) بخش اصلی این مراسم برای پسران روزه اولی است در کنار آن نیز برنامه های دیگری نظیر جشن میلاد امام حسن مجتبی، برپایی استیج، سفره افطاری، ارائه خدمات سلامت محور، غربالگری قند وفشار خون، مشاوره های روانشناسی و تغذیه برگزار می‌شود.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.