×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين المل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه، مسعود درستي با اشاره به اينكه بودجه تعميرات اساسي مترو مربوط به دو بخش تجهيزات متحرك و ثابت مي شود افزود: بودجه تعميرات متحرك بيش از دو برابر رشد داشته، علاوه بر آن پيش بيني شده بخشي از بودجه تعميرات اساسي از محل فروش اوراق مشاركت تامين شود كه در صورت تحقق مي توان گفت كه بودجه تعميرات اساسي تجهيزات متحرك (ناوگان) حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ درصد افزايش يافته است.

وي تصريح كرد: در صورت تامين اين بودجه با كمك مديريت شهري مي توانيم گامي بلند در تامين قطعات براي تعميرات اساسي و كيفي سازي ناوگان قديمي، برداشته و اتفاقات خوبي در حوزه حمل و نقل ريلي(مترو) پايتخت رقم بزنيم.

درستي با اشاره به اينكه برنامه ريزي‌هاي انجام شده براي تعميرات اساسي قطارها و واگن هاي فرسوده، حدودا در بازه زماني ۲ و نيم تا ۳ سال انجام خواهد شد تصريح كرد: بودجه در نظر گرفته شده براي اجراي سال اول اين راهبرد كافي به نظر مي‌رسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: پيش بيني كرده ايم در مرحله اول كنار كارهاي معمول روزانه، كيفي سازي ناوگان را با رفع مشكلات اساسي كه از سال هاي قبل وجود داشته انجام و تعميرات اساسي ۲۹ رام قطار نيزانجام شود.

درستي در پايان باتاكيد بر اينكه تلاش مي كنيم در قالب تعميرات روزانه، حداقل هاي ايمني و استاندارد را براي خدمات رساني به شهروندان رعايت كنيم، خاطرنشان كرد: سلامت و ايمني شهروندان و مسافران خط قرمزما است و اين اطمينان را به مسافران شهر زير زميني می‌دهیم که تحت هيچ شرايطي اجازه سرويس دهي قطار ناایمن را نخواهيم داد.

خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.