×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علیرضا قنادان مدیر عامل شرکت تاکسیرانی شهرداری تهران صبح امروز در مرکز مانیتورینگ شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: از ۲ ماه پیش فعالیت‌های خود برای آماده سازی ناوگان تاکسیرانی برای فرا رسیدن ماه مهر را آغاز کرده‌ایم.

مدیر عامل شرکت تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه اولویت‌های ما شناسایی نقاط پر سفر است، گفت: ۴۰ خط بحرانی و استراتژیک در ناوگان تاکسیرانی داریم که بخش بزرگی از انتقال مسافرین را بر عهده دارند.
او با اشاره به اینکه برای این کار تاکسی‌ها را شیفت بندی کرده ایم و خودرو‌های ون هم پیش بینی شده است، گفت: تاکسی‌های ما تا ۲۰ مهر از شش و نیم تا هشت ونیم صبح ارائه خدمات می‌دهند و در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر هم آماده باش اعلام کرده ایم.
قنادان با بیان اینکه در ۱۴۰ نقطه گشت ویژه مستقر کرده‌ایم، گفت: ساماندهی سرویس مدارس را از سال قبل شروع کردیم و برای این کار ۲ اقدام مهم کرده‌ایم که یکی تعیین صلاحیت رانندگان و دیگری تعیین صلاحیت شرکت‌هایی است که به دانش آموزان سرویس می‌دهند.
مدیر عامل شرکت تاکسی‌رانی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال برای ۳۵۰ شرکت پروانه گرفتیم، گفت: ۷۳ درصد خودرو‌های سرویس مدارس تاکسی هستند که ۴۰ درصد رانندگان سرویس مدارس خانم هستند و متوسط سن رانندگان ۴۷ سال است.
خط اقتصادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.